גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

יאסו! גליקריה

ארכיון תאריך: 18 אוקטובר 2022

משך: שעה וחצי

על הציר המוסיקלי שבין ישראל ויוון יש כוכבת אחת שמנצנצת מעל כולן: גליקריה, הזמרת שמחברת את ארצות הנמל הים תיכוניות שלנו, הכירה לקהל הישראלי כמה קלאסיקות על-זמניות והחזירה איתה ליוון שירים נפלאים בעברית, שיצרו מימד חדש של עומק במושג לייקו טרג׳ודי (שיר עם ביוונית). את כל אלה ועוד היא מביאה לקונצרט משותף שיפתח עונה צבעונית במיוחד של סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית.

 תום כהן, מנהל מוסיקלי: "מאד מרגש אותנו לארח כוכבת יוונייה ענקית בסדר גדול של גליקריה לסדרת קונצרטים חדשה ויוצאת דופן. הקריירה הענפה של גליקריה, הסקרנות התרבותית שלה והפרסונה הכובשת שלה הופכת את העבודה על הקונצרט והחוויה כולה למסע של גילוי משותף ומרגש. כדי לפרוש בפני הקהל את המניפה הענקית שהיא הקריירה של גליקריה נעבור בין הקלאסיקות היווניות שהיא הביאה והצליחה לאזרח כאן בישראל, נמשיך לנכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית שהיא יצרה לעצמה מקום בתוכם ונטעם משירת הלדינו האדירה שלה שמחברת בצלילים מסע עתיק של עמים ותרבויות".

לאחרונה הכיר משרד התרבות והספורט בתזמורת ירושלים מזרח ומערב בניהולו של תום כהן כתזמורת המובילה בישראל. מעמד זה מעניק לה הכרה רשמית במקומה הייחודי בתרבות הישראלית והעולמית, לצד הגדלת התמיכה של המדינה בה באופן שיאפשר העמקה והגדלה של פעולותיה האמנותיות והתרבותיות.

מנהל מוסיקלי, מנצח ומעבד: תום כהן
צפי שלמה, בוזוקי

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter