גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל ג'אז בים האדום - שלישיית יותם זילברשטיין מארחים את איתי קריס

ארכיון תאריך: 25 פברואר 2023

משך: שעה ו-25 דקות

הגיטריסט הבינלאומי המוערך במופע לכבוד אלבומו החדש

Шזילברשטיין הוא אחד הגיטריסטים הטובים ביותר ששמענו. הצליל שלו עטוף בשמש ים-תיכונית שנשמע כמו סטנדרט חדשШ (סטפן גרהם, עורך מגזין Marlbank).

הרומן של יותם זילברשטיין עם הגיטרה החל בגיל עשר, בעיקר סביב אהבתו למוזיקת רוק ומוזיקה ישראלית. בגיל חמש-עשרה שינה כיוון לג'אז והתמקד בכך גם בלימודיו. בצבא שירת בלהקה צבאית, ולאחר מכן נסע ללמוד ב"ניו סקול" בניויורק. עוד בתקופת הלימודים שיתף פעולה עם כוכבי הסצנה כגון גЧ יימס מודי, קרטיס פולר, לואיס הייז, בילי טיילור ועוד.

מאז הגיעו לארהШ ב הקליט זילברשטיין 8 אלבומים כמוביל, ובכלל זה אלבומו החדש Universos שראה אור ב-2022, בולוקחים חלק הנגנים איתם יופיע בפסטיבל. לצד אלה, השתתף זילברשטיין בהקלטות של קרוב ל-30 אלבומים כ-Sideman והופיע עם ענקי גЧ אז כמו בני גולסון, כריסטיאן מקברייד, גЧ ורגЧ קולמן, רוי הרגרוב, דייויד סאנבורן, מרקוס מילר, מונטי אלכסנדר, איבן לינס ורבים נוספים. כמו כן הוא חבר בטריו של הבסיסט הנודע גЧ ון פאטיטוצЧ י.

במופע אצלנו יארח זיברשטיין את איתי קריס, המלחין ונגן החליל המצליח שפועל אף הוא בניו-יורק מזה שני עשורים, ולוקחחלק פעיל בסצנת המוזיקה הקובנית והלטינית התוססת בעיר.

הנגנים:
יותם זילברשטיין - גיטרות ושירה
ויטור גונסלבס - פסנתר, קלידים ואקורדיון
דניאל דור - תופים
איתי קריס - חליל

צילום: Flavio Chachar

משך המופע כ – 75 דקות

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter