גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מוסיקה לילדים

אקוט – מוזיקה מזרחית לכל המשפחה

ארכיון תאריך: 11 פברואר 2023

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית מגיל 2

מומלץ לגילאים 3 - 8

מצד לצד – אקוט שרים ומנגנים
מוזיקה מזרחית לכל המשפחה

דמיינו איתנו רגע: ילדים קטנטנים גדלים לצלילים עשירים, מקומיים, מורכבים ומגוונים יותר. לצד שירים מארץ ישראל הישנה והטובה ילדים והורים מזמזמים יחד בטבעיות מנגינות ממצרים ומעיראק, מזיזים את הגוף למקצבים מצפון אפריקה.
בעזרת כלי נגינה מסקרנים נצא יחד עם אנסמבל אקוט לטיול פנטסטי בין צלילי המקום, העיר והמדבר, מוזיקה מפעם ומעכשיו. נהפוך לדג ששוחה במים וגם במרום, ביום שישי בבוקר נכין מתכון של עוגה משבעה מרכיבים, נשיר, נרקוד ונזוז יחד מצד לצד.
מצד לצד הוא ניסיון לעדכן ולו במעט את התרבות הישראלית, מלמטה, מהיסוד. הזדמנות להתחבר למסורות מקומיות, מהבית או של השכן, ואולי רק הזמנה להציץ לתרבות רחוקה רחוקה, קסומה ומסתורית ובטח למחוא כפיים עם כל המשפחה בקצב חדש!

אז איך מגדלים ילד שיודע גם לשמוע את המנעד הקלאסי וגם את המודוסים המזרחייים? פשוט מתחילים ליצור….. אלבום מאד מאד עשיר, מלא במקצבים מיוחדים, יש המון סולמות, פתאום רבע-טונים…השירים חמודים להפליאШ קובי אוז, סוכן תרבות
"יש פה אלבום מאוד מאוד מעניין שהוא לחלוטין פורץ דרך, זו פעם ראשונה במוזיקה הישראלית שלקחו את המוזיקה האנדלוסית, התזמורתית והערבית והוציאו אלבום שירי ילדים שהוא על טהרת המוסיקה המזרחית". יקי הפשטיין, גל"צ

ענבל ג‘משיד: שירה
גלעד ואקנין: גיטרה ומנדול 
 יוהנה ריטמולר: כינור
טל אברהם: חצוצרה
עדן ג‘משיד: צ‘לו
אביתר חרמש: קונטרבס
אביב עזרא: כלי הקשה 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter