גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

ג'אז, בלוז וקאנטרי עם אמה סמית'- מופע פתיחת העונה! - ג'אז חם 2023-2024

ארכיון תאריך: 7 ינואר 2024 - 13 ינואר 2024

משך: שעה ו-20 דקות

המופע במועדון גריי תל אביב - פתיחת דלתות בשעה 19:30

ג'אז, בלוז וקאנטרי עם אמה סמית' - מופע פתיחת העונה!
Emma Smith & Denny Ilett All Stars Jazz Band (בריטניה/ הולנד)

אמה סמית וחבריה, אשר ניאותו להגיע בימים קשים אלה לארץ - הם כולם אוהבי ישראל!
הנגנים הבינלאומיים האלה יפגישו את הקהל של "ג'אז חם" עם סגנונות שונים מהמוסיקה הדרומית של ארה"ב ובעיקר שילובים של בלוז נוגה, סול שמגיע מהלב וכמובן סווינג מקפיץ!

לזמרת אמה סמית' יש מוניטין אדיר בתור אמנית רבת עוצמה ואקספרסיבית בג'אז בבריטניה. היא בעלת ניסיון מגוון ועשיר בהופעה במועדוני הג'אז המובילים של לונדון וניו יורק ובאולמות כמו;  Wigmore Hall ו-Royal Festival Hal. היא הופיעה והקליטה עם אמנים כמו בובי מקפרין, רובי וויליאמס, ג'ורג'י פיים וסיל, כמו כן סיירה בעולם עם האייקון ההוליוודי, ג'ף גולדבלום במופע משלהם. באחרונה הוציאה אלבום סולו חדש Meshuga Baby.

השבחים הרבים לאמה סמית' עד היום כוללים את ההצלחה הנרחבת של שלישיית הזמרות הוותיקה The Puppini Sisters, חברת להקת Ronnie Scotts All Stars וכן מובילה בעצמה ביג בנד של מוסיקאיות. היא משדרת ברדיו וקיבלה מגוון פרסים ומחמאות מארגונים ומבקרים כאחד. הייתה פיינסליטית בתחרות הווקאלית של פסטיבל הג'אז של מונטרה והיא עושה רבות לשם הכנסת מוסיקת ​​ הג'אז למיינסטרים תוך שמירה על מסורת הג'אז והשלמות האמנותית.

היא למדה בבית הספר למוזיקה פרסל וכן ב Royal Academy of Music. אמה גדלה בבית שבו הם חיו ונשמו את פרנק סינטרה, סבא שלה ניגן בלהקה שלו למעלה מ-20 שנה.

בהשתתפות:
Emma Smith שירה (בריטניה)
Denny Ilett גיטרה וניהול אמנותי (בריטניה)
Michael Varekamp חצוצרה (הולנד)
אסף חכימי בס
יונתן ריקליס פסנתר
יונתן רוזן תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter