גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

חומות של תקווה - על פי רב המכר מאת סטיבן קינג - תיאטרון גשר

ארכיון תאריך: 22 ספטמבר 2022 - 27 ינואר 2024

תרגום לרוסית

משך: שעתיים, כולל הפסקה

שימו לב! בתיאטרון גשר יש תרגום לרוסית, הצופים שרכשו כרטיסים לפני שורה 6, לא יוכלו לקרוא את הכתוביות על המסך.
שימו לב! לאחר תחילת ההצגה יופנו המאחרים למקומות פנויים בעליית האולם בלבד.



מאת אוון אוניל ודייב גונס
על פי ספרו של סטיבן קינג
תרגום: רועי חן
בימוי: נועם שמואל

לאחר שביים בהצלחה כבירה בתיאטרון גשר את העיבודים לספריו של חאלד חוסייני: "רודף העפיפונים" ו"אלף שמשות זוהרות", מביא נועם שמואל, בליווי אותו צוות יוצרים, עיבוד בימתי מרהיב ומרגש לסיפור האהוב והמוכר שעולה עתה לראשונה בישראל.

אנדי הוא בנקאי צעיר המואשם ברצח כפול של אשתו והמאהב שלה. הוא נידון לשני מאסרי עולם, ונשלח לבית הכלא Ш שושנקШ, שם הוא פוגש את רד, אסיר ותיק ומקושר, שהופך לחברו. אנדי טוען שהוא חף מפשע ושנכלא על לא עוול בכפו – אבל האין זה לא מה שכל האסירים טוענים?
מאחורי הסורגים אין גבול לאכזריות, ולמרות זאת אנדי מצליח להחזיק שם מעמד ולשרוד באמצעות תבונתו, שנינותו ואופיו השקט והחריג. הוא נאלץ להביט מחדש על החיים, ומצליח להעניק לאסירים בכלא משמעות ולחברו רד - תקווה לעתיד מעבר לכתליי בית הכלא.

הסרט חומות של תקווה היה מועמד לשבעה פרסי אוסקר, הוא נבחר על ידי למעלה משני מיליון גולשים כסרט הטוב ביותר באתר IMDB, והפך לאחד הסרטים הגדולים של כל הזמנים.

משתתפים: אורי יניב, יובל ינאי, אלכסנדר סנדרוביץ', מיקי לאון, אלי מנשה, שלומי ברטונוב, אבי אזולאי, עמנואל רוזנבאום, דניאל טגאו, תום אפלבאום, נועם טל, שיר סייג.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter