גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

שירי האהבה הגדולים של קול פורטר - ג'אז חם 2023-2024

ארכיון תאריך: 11 פברואר 2024 - 17 פברואר 2024

משך: שעה ו-20 דקות

המופע במועדון האזור בת"א - פתיחת דלתות בשעה 19:30, תחילת מופע 20:30

פרנצ'סקה טנדוי זמרת ופסנתרנית (איטליה / ארה"ב) עם שלישיית עמית פרידמן

קול פורטר היה אולי גדול כותבי שירי האהבה של כל הזמנים.
Let's Do It, Anything Goes, I Love Paris, Begin the Beguine, I Am in Love – כל אלו ואחרים נכנסו כבר לתנ"ך של שירי וקטעי הג'אז המושמעים ביותר.
פרנצ'סקה טנדוי, בהפקה ושילוב מיוחד לסדרת "ג'אז חם", תביא את הפרשנויות המיוחדות שלה לכל שיר ושיר יחד עם שלישיית הסקסופוניסט והמלחין, מהמוסיקאים המובילים בסצנת הג'אז הישראלי, זוכה פרס ראש הממשלה למלחינים בתחום הג'אז, עמית פרידמן.

פרנצ'סקה טנדוי - זכתה לשבחים על ידי מבקרי המוסיקה  כפסנתרנית וזמרת ג'אז ברמה עולמית, מלחינה מוכשרת ומובילת הרכבים. הקונצרטים של טנדוי התקבלו בחום על ידי הקהל והעיתונות. הנוכחות הבימתית שלה זוכה לשבחים כל פעם מחדש והיא מוגדרת כ"פיצוץ של סווינג, חזק ומתוחכם."

"לפרנצ'סקה טנדוי יש כישורי פסנתר מרשימים באמת", התלהב המגזין ההולנדי JazzFlits. "היא ממש עפה על המקלדת. והיא בורכה בקול שירה יפהפה מלא חום וחושניות".
הפסנתרן מונטי אלכסנדר אמר עליה, "פרנצ'סקה טנדוי היא נגנית פסנתר סווינית בטוב טעם. השירה שלה מעולה, היצירות שלה מלודיות ובלתי נשכחות, והעיבודים שלה מתחשבים ביותר".

היא מופיעה כדרך קבע בפסטיבלי ג'אז ומועדונים ברחבי העולם, כולל ג'אז בים הצפוני, ג'אז אומבריה, ג'אז ברדה, ועוד רבים אחרים בארה"ב, אינדונזיה, הודו, יפן, דרום אפריקה, רוסיה וכמעט בכל מקום באירופה.

היא הקליטה עד כה 6 אלבומי סולו. בינהן הדיסקוגרפיה של Tandoi כוללת 6 אלבומים כמובילה וסיידמן בלמעלה מ-20 הקלטות, שלוש מהן ברביעייה עם נגן הסקסופון האגדי סקוט המילטון.

בהשתתפות:
Francesca Tandoi פסנתר ושירה (איטליה)
עמית פרידמן סקסופון
אסף חכימי בס
שי זלמן תופים

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter